■ 100 de mii. Un milion. Zece milioane de abonați. Acestea sunt bornele spre care aspiră majoritatea creatorilor de conținut pe YouTube. Canalul de YouTube LooLoo Kids, creat de o echipă din România, a depășit 50 de milioane de abonați după doar 8 ani de activitate. LooLoo Kids este unul dintre cele mai mari canale de YouTube din lume cu conținut dedicat copiilor.
Looloo Kids este cunoscut în lumea întreagă pentru cântecele și conținutul educațional pentru copii, prezentat sub forma animației 3D. Conținutul este oferit în 17 limbi: engleză, cea mai mare parte, la care se adaugă română, rusă, spaniolă, portugheză, turcă, franceză, germană, italiană, coreeană, chineză, indoneziană, arabă, norvegiană, lituaniană, poloneză, albaneză. LooLoo Kids a produs peste 200 de cântece originale pentru copii, în total 520 de minute de animație 3D. Lansat în august 2014, canalul are în prezent peste 50 de milioane de abonați și mai mult de 30 de miliarde de vizualizări. Cea mai mare parte a publicului vine din Statele Unite, cu aproximativ 4 miliarde de vizualizări, urmat de Indonezia, India, Tailanda, Marea Britanie și Brazilia.
Cea mai populară animație de pe canalul de YouTube LooLoo Kids este “Johny, Johny, Yes Papa”, fiind al treilea cel mai vizionat video de pe YouTube, cu peste 6,5 miliarde de vizualizări.
Calitatea animației, creativitatea scenariilor și muzica adaptată celor mici sunt ingredientele de bază ale succesului familiei de la Iași care a demarat întâi TraLaLa, cu cântece și animații în limba română, apoi au făcut pasul pe scena internațională.
Alexandru Badan, cofondator LooLoo Kids: “Noi cântăm și dansăm pentru copiii din lumea întreagă, iar acest lucru ne bucură cel mai mult. Ca să-i distrăm, dar mai ales ca să-i învățăm, într-un mod cât mai adaptat vârstei lor, învățarea prin joc și prin muzică fiind cea mai ușoară. Această reușită, de a depăși 50 de milioane de abonați este o satisfacție enormă pentru întreaga echipă, dar cel mai mult ne bucură aprecierea care vine din partea părinților și a educatorilor, fie că sunt din Buenos Aires sau din Suceava!”
Dan Oros, Head of Marketing YouTube Romania: “Ne bucurăm că un canal de YouTube din România a ajuns la o asemenea performanță globală. Tehnologia face posibil ca o echipă de oameni pasionați din Iași să ajungă să inspire zeci de milioane de familii, din întreaga lume, dincolo de orice granițe teritoriale sau culturale. Felicităm echipa LooLoo Kids pentru toată munca din spatele acestor rezultate.“
LooLoo Kids este cel mai mare canal YouTube dintr-un ecosistem de peste 30 de canale deținute de Mora TV din Iași, catalogul lor muzical și de animații fiind prezent pe toate platformele și pe toate dispozitivele pe care le folosesc familiile cu copii. Portofoliul Mora TV cuprinde și TraLaLa, un canal cu peste 5 milioane de abonați destinat publicului din România, cu cântece și animații 3D pentru copii, dar și canale cu desene animate dublate în limba română. Mora TV a fost înființată în 2012 de doi ieșeni, Cristina și Alexandru Badan, și a început cu canalul de YouTube TraLaLa, cu scopul de a crea conținut original pentru copii.