Am depasit pragul de 5,000,000 subscriberi! LooLooKids devine model de succes la nivel mondial!
■ Compania ieșeană MoraTV, care administrează cel mai de succes canal de Youtube românesc, a reușit performanțe notabile și la nivel mondial ■ Canalul LooLoo Kids, care difuzează conținut video pentru copiii din toată lumea, a atins în ianuarie 2018 peste 5 milioane de abonați, rata de creștere fiind de peste 25.000 abonati pe zi ■ Replicând modelul de succes obținut în România de canalul TraLaLa, LooLoo Kids reușește într-un timp scurt să devină unul dintre cele mai iubite canale de YouTube din întreaga lume
Canalul de YouTube LooLoo Kids deținut de compania ieșeană MoraTV performează la nivel mondial. Recent, LooLoo Kids, canal care difuzează animatii 3D pentru copii realizate în limba engleză, a reușit să depășească în ianuarie 2018 cinci milioane de abonați. Acest aspect clasează LooLoo Kids în topul celor mai iubite canale de YouTube la nivel mondial atunci când vorbim despre conținut audio și video destinat copiilor.
Cifre și audiențe în continuă creștere
La mai puțin de doi ani de la lansare, LooLoo Kids înseamnă în prezent un canal de YouTube care înregistrează peste cinci milioane de abonați, având o creștere zilnică de peste 25.000 subscriberi, peste două miliarde de vizualizări și șapte miliarde de minute watchtime. Conform statisticilor oficiale, cele aproape 400 de videoclipuri oferite în limbi de circulație internațională rulează în casele a peste 40 milioane de familii din întreaga lume, în topul țărilor cu cele mai multe vizualizări numărându-se Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Turcia, Tailanda, India, Indonezia, Filipine, Germania, Canada, Brazilia și o mulțime de alte state. Ponderea dispozitivelor pe care este urmărit canalul LooLoo Kids este dominată de telefonul mobil cu 43% din totalul vizionărilor, urmat de Smart TV și tabletă.
Un model de succes și planuri mari peste 2018
Istoria LooLoo Kids arată că atunci când livrezi pe YouTube conținut de calitate, bine realizat și adaptat nevoilor și dorințelor publicului țintă, succesul este la un pas distanță. De altfel, LooLoo Kids a luat naștere în urmă cu mai puțin de doi ani, exportând la nivel mondial un model de succes din YouTube-ul românesc, canalul TraLaLa, administrat, de asemenea, de compania MoraTV și care în prezent este liderul detașat din România pe toate segmentele de audiență YouTube măsurate.
Planurile MoraTV sunt ambițioase pentru 2018, canalul internațional LooLooKids urmând să obțină până la finalul anului peste 15 milioane de abonați.